راستی روسپی! از خودت پرسیدی چرا اگر در سرزمین من و تو، زنی زنانگی اش را
بفروشد که نان در بیارد رگ غیرت اربابان بیرون می زند اما اگر همان زن کلیه اش
را بفروشد تا نانی بخرد و یا شوهر زندانی اش آزاد شود این «ایثار» است !
مگر هردو از یک تن نیست؟
بفروش ! تنت را حراج کن… من در دیارم کسانی را دیدم که دین خدا را چوب میزنند
به قیمت دنیایشان، شرفت را شکر که اگر میفروشی از تن می فروشی نه از دین.
(( فریدون فرخزاد ))
دختر= نجابت ، پاکدامني ، قداست ، زيبایی و .................................
افتخار پدرت، بکارت ميان پاهاي توست
افتخار برادرت، طرز لباس پوشيدن توست
اين تازه اول داستان يک دختر ايرانيست ....!!!!!!!!!
پسرها از تو سکس مي خواهند، جالب است، نه .....
اخرش مي گويند: تو فاحشه اي، چون قبلا سکس با ديگري داشته اي....
اينجا موي بلند و استخواني را فاحشه مي دانند
اينجا همه چيز عجيب است ..............
روزي که خانه خالي باشد، تو فرشته هستي که بر انان نازل شدي
و روزي که سير باشند، تو فاحشه اي ....!!!!!!
کافيست منتظر کسي باشي کنار خيابان، اولش ماشين ها قطار مي شوند
موقعي که جوابشان را نمي دهي و سوار نمي شوي
دشنام ها شروع مي شود ....
مانند باران دي ماه ...................!!!!!!!!!!!!!!!!
.
.
.
انسان ها در حال گريه کردن به دنيا مي ايند
و وقتي به اندازه ي کافي گريه کردند
از دنيا مي روند ............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
قبلنا پسرا واسه دوست شدن با دخترا خیلی تلاش میکردن
قبلنا پسرا پای یه دختر می نشستن تا به دستش بیارن
قبلنا دخترا یه حجب وحیایی داشتن
قبلنا دختر هر دقیقه عاشق یه پسر نمیشدن
قبلنا اسم دوست دختر و دوست پسر که می اومد سنگین بود
حالا با اسم جی اف و بی اف وزنش رو هواست
همه چی شده بچه بازی ...
دوست داشتنا بده بستون شده ...
تا پول نداشته باشی
تا رنگ موهات طلایی نباشه تا ساپورت پات نباشه
تا ماشینت بالای 100 میلیون نباشه
تره برات خورد نمیکنن
ما را در سایت " سکوت و نبودن " دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 23