بعد از 3 سال اومدم به وبلاگم ...
چه آدم هایی که از بینمون کم نشدن.... چه اتفاقایی که تو این سه سال نیفتاد ...
ولی ما هنوز هستیم .
اومدم که بمونم .
سه سال پیش خیلی ذهن محدودتری نسبت به الان داشتم .
تنها بودم ...
الان اینطور نیست...همه چی خیلی تغییر کرده ...
به امید موفقیت همه ی دوستای گل....
" سکوت و نبودن "...ما را در سایت " سکوت و نبودن " دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 1
ما را در سایت " سکوت و نبودن " دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 34
ما را در سایت " سکوت و نبودن " دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 46