" سکوت و نبودن "

خرید بک لینک

امکانات وب

این قافله ی عمر عجب می گذرد ....

بعد از 3 سال اومدم به وبلاگم ...

چه آدم هایی که از بینمون کم نشدن.... چه اتفاقایی که تو این سه سال نیفتاد ...

ولی ما هنوز  هستیم .

 اومدم که بمونم .

سه سال پیش خیلی ذهن محدودتری نسبت به الان داشتم . 

تنها بودم ...

الان اینطور نیست...همه چی  خیلی تغییر کرده ...

به امید موفقیت همه ی دوستای گل....

" سکوت و نبودن "...

ما را در سایت " سکوت و نبودن " دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 1 تاريخ: شنبه 1 بهمن 1401 ساعت: 19:39

راستی روسپی! از خودت پرسیدی چرا اگر در سرزمین من و تو، زنی زنانگی اش رابفروشد که نان در بیارد رگ غیرت اربابان بیرون می زند اما اگر همان زن کلیه اشرا بفروشد تا نانی بخرد و یا شوهر زندانی اش آزاد شود این «ایثار» است !مگر هردو از یک تن نیست؟بفروش ! تنت را حراج کن… من در دیارم کسانی را دیدم که دین خدا را چوب میزنندبه قیمت دنیایشان، شرفت را شکر که اگر میفروشی از تن می فروشی نه از دین.(( فریدون فرخزاد )) دختر= نجابت ، پاکدامني ، قداست ، زيبایی و .................................افتخار پدرت، بکارت ميان پاهاي توست افتخار برادرت، طرز لباس پوشيدن توستاين تازه اول داست " سکوت و نبودن "...ادامه مطلب

ما را در سایت " سکوت و نبودن " دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 34 تاريخ: سه شنبه 6 مهر 1395 ساعت: 21:21

مردها هیچ وقت بزرگ نمیشـטּ،فقط اسباب بازے هاشوטּ گرونتر میشـﮧ ... مَـرد ، مُـرد وقتی تختی ها شدن رضازاده هامَـرد ، مُـرد وقتی داش آکل و کوچه مردها شدن اخراجی ها و چارچنگولی ها و ..مَـرد ، مُـرد وقتی فرهاد و فریدون فروغی شدن ساسی مانکن ها وعلیشمس هامَـرد ، مُـرد وقتی ترانه هایی مثل گنجشکک اشی مشی و فریاد زیرآبشدن پارمیدا و فازت چیه و حالم بدهو بالاخرهوقتی دخترامون که روزی بچه محل واسه آبروش جون میداد شدن دافو مردانگی معنا شد در ریشمَـرد ، مُـرد و مردی و مردانگی فراموش..________________________________________ " سکوت و نبودن "...ادامه مطلب

ما را در سایت " سکوت و نبودن " دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 46 تاريخ: سه شنبه 6 مهر 1395 ساعت: 21:21

صفحه بندی