" سکوت و نبودن " : نیلوبلاگ

خرید بک لینک

امکانات وب

این قافله ی عمر عجب می گذرد ....

بعد از 3 سال اومدم به وبلاگم ...

چه آدم هایی که از بینمون کم نشدن.... چه اتفاقایی که تو این سه سال نیفتاد ...

ولی ما هنوز  هستیم .

 اومدم که بمونم .

سه سال پیش خیلی ذهن محدودتری نسبت به الان داشتم . 

تنها بودم ...

الان اینطور نیست...همه چی  خیلی تغییر کرده ...

به امید موفقیت همه ی دوستای گل....

" سکوت و نبودن "...

ما را در سایت " سکوت و نبودن " دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 1 تاريخ: شنبه 1 بهمن 1401 ساعت: 19:39

صفحه بندی